2010-09-29

let's do it romania - ValiU

Mesajul si pozele de la ValiU ( coordonator Valea Jiului pentru proiectul Let's do it Romania ):




Am reusit sa strang de la colegi 500 de saci si 12 perechi de manusi care ne-au fost extrem de utile.

In continuare am sa va spun cateva detalii de cum au decurs lucrurile:
In judetul Gorj a fost o participare de aproximativ 5000 de voluntari marea majoritate, asa cum am spus si in primul mail, au fost copii care chiar au facut treaba.
Au mai fost Primariile, Cei de la Ape, Jandarmii si puscariasii precum si cateva firme si ONG-uri. Puscariasii au fost cei mai harnici. 30 de puscariasi au strans 500 de saci de gunoi

Eu am avut o echipa formata din 26 de voluntari care au reusit sa stranga 130 de saci din Defileul Jiului.
Aici mai pot completa ca 50 de saci au fost stransi dintr-o singura parcare de 50 de metri insa tot gunoiul fusase aruncat prin padure catre raul jiu, foarte dificil de scos, iar ceilalti 80 de saci au fost stransi de pe marginea raului pe o lungime de doar 100 metri.
Au fost foarte multe carpe, incredibil de multe, care se infasurasera in jurul copacilor.

Dupa aceasta actiune am facut o mica evaluare a situatiei si am ajuns la o concluzie foarte trista. In defileu sunt nu mai putin de 48 000 de saci de gunoi.... cam asta e rezultatul actiunii omului asupra mediului.
Nu exagerez, dar pot sa spun ca ne-a ingrozit acest rezultat si am vrut sa il stie toata lumea.


Va atasez si cateva poze din timpul actiunii

Aveti acolo si un mesaj scris de cei mici asa cum s-au priceput si ei. Ciuperceni e un sat micut la poalele unui deal mare

Multumesc pentru sustinere









Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu